December Drama

W życiu: dramatyczne napięcia. W pogodzie: zostałam złapana pomiędzy pomiędzy pragnieniem śniegu, a zbyt ostrym grudniowym słońcem.
In life: dramatic tensions. In the weather: I got caught between my longing for snow and too bright December sun.


Muzycznie: strasznie i śmiesznie, szaleństwo i dzieciństwo, czyli okrutna i słodka, dziecinnogłosa grupa Mum. "Jesteś dla nas taki piękny, że chcemy cię zamknąć w domu na klucz".

Musically: fright and fun, crazines and childish innocence. In other words, the cruel and sweet Mum of child voices. "You are so beautiful to us, we want to lock you in our house".  



11 komentarzy:

  1. lubię Twoje zdjęcia ze stópkami :*

    OdpowiedzUsuń
  2. A jakiż to aparat fotograficzny posiada koleżanka(?), bo wszystko tu takie żywe:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kimciu :*

    Drogi Kolego Wu :) To bardziej kwestia oświetlenia. Były robione w samo południe, kiedy to w zasadzie - o ile się orientuję - nie powinno się robić zdjęć, jest za ostro, są głupie cienie itd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie z cieniem na skale jest niesamowite, wygląda jak na afrykańskim stepie (O ile tam są stepy hieh)!!!

    straszysz mnie......

    Mum <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ta piosenka nie ugasiła mojego niepokoju...
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne kadry, jak ze snu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lafle, Słonko, dałaś się przestraszyć jak dziecko :D To przypadek, kiedy cień jest większy, niż rzecz, choć fakt, że temu niewinnemu strumyku tam latem się udało zniszczyć drogę.

    Mum, straszy, prawda, te ich dziecinne głosiki badania niewidzialnej granicy między nieświadomością, a złem, a szaleństwem. Nie mogę w sobie przeboleć ostatnich wydarzeń...

    Doro, wreszcie mi się udało oddać sprawiedliwość tym czerwonym patolom w zimowym krajobrazie. Krzewy iście ogniste ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aneta JEST OCZYWIŚCIE CUDOWNA... CUDOWNA... CUDOWNAAA... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej, Rogaliku, robisz mi obciach publicznie!!!!! ;)

    A mnie tymczasem zabrakło słów...
    :***

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem miłośniczką Twoich obrazów.
    A ten Mum, kurcze ...

    OdpowiedzUsuń
  11. M.

    Dziękuję!!
    (choć trudno mi przyjmować takie słowa, no ale to już mój problem bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń