Są!



Tym, którzy przeoczyli, niezwłocznie spieszę donieść, że Doro ze Starego Sadu oficjalnie zaprasza na warsztaty! (klik TU).
Ja tam byłam, i mówiąc w skrócie i hipertekstowo (w odróżnieniu od książkowej narracji liniowej), otworzyła się nowa zakładka mojego życia.

Now, it's official! Come, explore the sout-east of Poland and take part in fantastic creative workshops in Łańcut. I have been there to learn to gild with gold leaf. Other techniques to pick up are clay ceramics, sculpture, painting - also on textiles. Myself, I go there mostly for the meditative atmosphere and for the highest quality time ever spend with friends.

6 komentarzy:

  1. ...a ja przeczytałam:
    Warsztaty rękodzieła
    ceramika
    rzeźba
    malarstwo



    POŁOŻNICTWO
    O_O


    ehhh

    nieuważnam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Green... :DDDD

    W sumie to - tak... "Naucz się pomagać tworom swojego umysłu w materializacji" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...zawsze się może coś urodzić ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Ci Anetto, Ty moja akuszerko nowego, twórczego zycia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Doro - mówiąc między nami - marzyłoby mi się to właśnie ;)

    Trzymam kciuki, a pozostałymi palcami zaklepuję sobie miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń