Wróżby noworoczne

Zabawa 1

Zabawa 2:
Otwórz na 34 stronie książkę leżąca najbliżej Ciebie. Pierwsze zdanie opisuje, co Ci się zdarzy na początku roku.

Odpowiedź 1: miłość... piękno... pożądanie.
Odpowiedź 2, nieco bardziej zawoalowana: "I wreszcie, ponieważ aplikacje HR doprowadziły do pierwszego poważnego przełomu w adaptacji systemów klient/serwer, firma zdobyła reputację lidera całego rynku klient/serwer - zdobywając rozgłos, który był nieproporcjonalnie duży wobec jej rozmiarów, ale z pewnością nie był niemile widziany".

:D
To ja jeszcze tylko poproszę trochę kasiory i pieniędzy.




6 komentarzy:

  1. miłość piękno młodość
    "Już myślałam, że "rabuś" zwycięży, gdy coś mnie tknęło, by podnieść klapę fortepianu." - najbliżej mnie leżała książka Werki, "Jedynaczka".
    A u Ciebie mile widziany rozgłos?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D
    ładne :)
    Tak, rozgłos by się przydał, nie mnie, ale przedsięwzięciom zawodowym różnym moim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Emmo!
    Wyszło szydło z, że tak powiem, worka ;) Ze ślubem, czy bez, wszystkiego dobrego na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Doświadczenie, humor, wycieczka :) Te wszystkie atrakcje zapewnia mi z nawiązką pewien czarny osobnik hahaha

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawzajemnie sobie tam zapewniacie, z tego co widzę ;)
    Uściski ciepłe dla Marcepana oraz dla osobnika :*

    OdpowiedzUsuń