W kółko



Mam mózg geometryczny, rytm i symetria wprawiają mnie w zadowolenie.
Czy do kwadratu, czy w trójkąt, a również bardzo chętnie w kółko.
Inspirujące mandale trzymam też KLIK TU.
Mandale codzienne robią się i gromadzą wokół mnie jakoś tak same.
Mandala 1: ulotna instalacja ad hoc bo tak - ze znalezionymi piórkami (gdzie higiena!).
Mandala 2: szydełkowa second hand - na stoliku nocnym spięta kolorami z indyjskim słoniem.
Mandala 3: dwa kółka - które łońskiego roku pracowicie wydłubałam ze starych podkoszulków.

A ziemia toczy toczy swój garb uroczy w kółko macieju siala la la spirala.

12 komentarzy:

  1. Ach kółka.....Też kocham kółka:) Urocze instalacje zestawiłaś...:)
    Ps. I wyczuwam dobry nastrój!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słonie mogą latać, ja tam widzę ptaszka?
    Zakręciłem się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jyoti, bardzo, bardzo lubię Twoje mandale :) Z nastrojami wiesz jak to, przelatują takie, siakie, trudno za nimi gonić :)

    Staszku, w rzeczy samej, w słoniu ptaszek! I welonka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Llatać pływać, biegać skakać, suszyć kisić... Dźwiedźi Czosnek na przykład - bo wylazł, on ma takie zielone skrzydłopłetwy też.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dolina Sanu i Osławy już zbiera na susz i do pesto, W Małopolse cieplej, to i dolinami rzek się przejdzie to znajdzie pewnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, mamy takie swoje dolinki :) Dwa życia wstecz jeszcze się zaznajomiliśmy z niedźwiedzim :) Wiosna! Paaanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko trzeba uważać bo one mają tendencję iść do światła, aż się skończą i zapadną w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak mają inaczej? :) Bulwa wychodzi na chwilę na słońce, odnowić się i natworzyć nowych bulw, a potem wraca do siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. znaczy że pod ziemią lepiej?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że cały cykl jest super.. Wyobrażam sobie, że jest dreszcze we wszystkich momentach - odpoczynek w ciemności, kiedy coś się w bulwie zaczyna, kiedy jest ruch w górę, przebija się na światło, liście, kwiaty, owoc, spełnienie i zmęczenie, porzucenie tego wszystkiego, wycofanie do ciemności...

    Praktycznie jest nieśmiertelna, ale zawsze coś ją może wygrzebać i zjeść, i zaczyna się inna bajka

    OdpowiedzUsuń
  11. wujek gugiel mówi, że niedźwiedzi rośnie z cebulek

    szkoda, bulwy mi poruszają wyobraźnię bardziej niż cebulki :) jest kruchość w cebulkach, a w bulwach wczepienie w ziemię? Coś tak

    OdpowiedzUsuń