Co dziś do mnie przemawia: kraj mlekiem i miodem

Modlitwa afirmacyjna dla nieoczekiwanego błogosławieństwa

Żyję wśród nieskończonej obfitości.
Obfitość Ducha jest moim nieskończonym źródłem.
Rzeka dobrych rzeczy Życia nie przestaje płynąć.
Płynie przeze mnie, gdzie ma szczodry wyraz.
To, co dobre znajduje do mnie niespodziewane drogi dostępu.
Duch działa na wiele sposobów, żeby mnie błogosławić.
Teraz otwieram serce i umysł, żeby przyjąć moje dobro.
Gdy Duch jest moim źródłem, nic nie jest zbyt piękne, aby być prawdziwym.
Cudowne rzeczy zdarzają się mnie, we mnie i wokół mnie.
Oddaję się życiu, wolna i bez lęku, a życie mi się zwraca z fantastyczną nadwyżką.
Błogosławieństwa przychodzą z każdego kierunku, z jakiego się spodziewam i nie spodziewam.
Duch mnie utrzymuje, gestem hojnym i wspaniałym.
Wypełnia mnie radość, pokój i wdzięczność.
Dziękuję, Kochający Duchu!



Asceza jest świetna, pokonywanie trudności jest super, ale...

Równie dobrze jest się czasem poczuć wypieszczonym dzieckiem Wszechświata.
No bo czemu nie??? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz