Spódnica w kosmitki, albo piękny pnik jaka, albo anonima. Kiedy będę dzieckiem

Parę dni temu chciałam powiedzieć: 
"Kiedy byłam...", 
a wyrwało mi się: "Kiedy będę dzieckiem..."

No to, oto jestem, dzisiejszego wieczoru. 
Ciacham stary "Sens" oraz publikuję złe zdjęcia, 
w tym jedno kibici własnej.


Anonim do  siebie nie powiedział mi niczego 
- może poza pięknym pnikiem jaka - 
czego bym już wcześniej nie podejrzewała.

***
Czego uczy
śmierć:
Sen
po tamtej stronie
 
Poznaj
receptę sakramentalnego TAK
Cholernie ważne
jest "teraz"
Czuć
fale

Odwiedź
i poznaj życie 

Jest dobrze się
kochać i stworzyć
opowieść
o szafie
Swoje miejsce na ziemi

Między mamą a tatą
dla siebie
inaczej
powinności, może 

być kobietą?

***
Na piękny
pnik jaka On nie chce ślubu
z samym sobą!

***
Kliniczna
droga
Masz odwagę
zobaczyć absurd

Dermatologiczne rozwiązania
spotkanie skóry
102 srebrniki
niewidzialna fikcja
i pułap w oku

Test
W świecie współczesnych
wzorców kim jesteś?

***
Ekspert
pokocha
małą 

Szukaj
mnie
wśród lawendy



Jasssne, że nie tylko kosmitki na spódnicy zostały uwidocznione,
ale i kibić Narcyzy :)
I martwię się, bo chyba przesadnie podlewałam storczyka,
w każdym razie coś mu zaszkodziło :/
Oglądałam go dziś dokładnie i widzę nadzieję
- w postaci alternatywnej łodygi -
że przeżyje.

2 komentarze:

  1. ...albo - szukaj mnie wśród storczyków :)))))...
    Bardzo zgrabna kibić, nawiasem mówiąc :)
    Superowe teksty! Fajnie się czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jyoti, dziękuję :)

    Wiesz, że to Twoja codzienna inspiracja... Za to dziękuję też :)))

    OdpowiedzUsuń